onsdag 18 augusti 2010

tjena känner att jag glömmer bloggen lite från och till...not good !
och idag har jag varit i stan och myst med viktor m.m :-) njuter av sista lediga veckan
shoppade lite ( kommer visas senare med bilder) var en skjorta och en ring, älskar ringar och önskade det fanns mer billiga ! var faktiskt ner till myrorna men var inga snygga kvar :-( (kostar bara 25 kr där, inte 59 som på gina)
Viktor och jag tog hem sååå god mat från spicy hot, första gången och är redan förälskad (Y)
är just i viktors mys tröja och snart ska vi se 8 mile och the new guy


Men innan jag går har jag en stor sak att klaga över verkligen.
Har två "vänner" som (nu får jag koda lite) har vart på "bio" och det vet jag helt säkert av en källa. Detta för mig är inte ett problem att dom gjort det utan problemet är när jag frågar vän
numer 1 säger den att det inte hänt och lovar mig på riktigt allvar att jag kan lita på den. Men vän numer 2 säger till andra att detta verkligen hänt, och när jag började fråga vän numer 1 igen så skickades ett desperat sms mellan vänner om att jag ställer konstiga frågor m.m. Så vän numer 1 ljuger mig rakt upp i ansiktet samtidigt som den undrar om vi ska ses.....
finna faktisk två förklaringar, vän numer 2 är rädd att jag ska ta illa upp och vän numer 1 tror jag bara skäms.
hatar allt detta skit.

So byebye for now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar