tisdag 10 augusti 2010

sol och alla andra dagar

iii idag är det viktors födelsedag hurra hurra min underbaraste älskling när du är hundra ska vi skjuta dig i en burk med öl !! yeeey :-) grattis

hm ja tillbaka till det mindre konsiga jag...
semestern har varit regn så mycket regn hela söndagen och halva måndagen MEN idag är det tisdag och underbart mycket sol. Så vart ett salt bad sen ett till och lite ny bräna även pizza på stranden och glass som avslut
här är bilder från dagarna som varit allt från jag träffa min kändis (91:an klarsson!! käärlek) till strand lekande.

So byebye for now
den bra bilden och hm haha den mindre bra bilden på myset på stranden ! :-)
i väntan på pizza kan visa bli lite uttråkade
leeeka !!
puss på stranden

kärlek

coola men onödiga bilder

har inte skrattat så mycket på länge :-) underbart spel (lika)

min hjälte min idol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar