måndag 23 augusti 2010

shit då var första skol dagen över och jag är död av trött..hade så svårt att somna igår. La mig runt halv 11 men tro klockan var något runt 2 halv 3 inan jag riktigt somnade. hatar verkligen att bara ligga och rulla runt helt ensam i sängen, (thihih)
men skit i det, nu till min första dag på JB känner att jag börjar bli en stor camilla. Och det känns sådär, skit skönt att byta skola och allt men tryggheten är ju borta och det gör mig en aning nervös. Men ska nog bli bra när man lär känna alla lite mer och så :-) håller tummarna att jag klarar mig levande. back to reality

Vårt schema är ju helt okej, börjar halv 9 och slutar halv 4 :-) bara bussarna som inte går perfekt. ojoj men just ja på ondagarar slutar vi typ 11.30 om man inte har ett till val (a)


men nu ska jag vänta på min man att komma hem och sen kanske jag ska försöka sova lite middag? jaja botten upp på krusper drickan och marilyn manson på högsta volym

So byebye for now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar