tisdag 31 augusti 2010

"life is no Nintendo game" eminem

hejsan, ja dagarna har rullat förbi skit snabbt sååå snabbt att bloggen inte finns tid för ;-) hehe
det betyder egentligen att det inte finns så mycket att säga om dagarna.
Så jag kan gå in på något helt annat (a)

jag har några funderingar, ja frågar nästan!

1: varför blir jag helt besatta av en vis låt under kanske 3 veckor sen vill jag nästan aldrig höra den igen?

2: Varför kommer inte mina skor som affären lovade?!! (väldigt arg i magen av det)

3: varför saknar jag pluggandet?!?!

5: måste jag sluta ringa, när jag om personen skulle svara inte ha något att säga?

6: varför finns det ingen som kan köpa allt jag vill ha?

och till sist

7: varför vill jag mest av allt ha det jag inte kan få? ( det är något fel)

Nu över till lite mer saker alla kan förstå..Som att imorgon slutar jag redan 11.30, kommer alltså hem redan klockan 14.00 happy happy :-)
Sen får jag av min super mamma skjus in till stan för att med (troligen) elin dansa ragga nybörjare. Pirrar i magen när jag tänker på det, länktar så att dansa!

Nu ska jag ner under mitt duntäcke för att ringa viktor (som har köpt en present till mig,gaah..nu måste jag köpa något till han ju..jobbigt! )

So byebye for now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar