måndag 16 augusti 2010

borta bra men hemma bäst

som sakt nu är jag hemma efter allt med en snarkande män på tåget från göteborg till katrineholm..ville strypa honom med dator laddaren efter den första halv timmen..! men jag var duktig och han lever än om ingen anan i den vagnen också fick nog senare? hehe

Colombia träffen är också över..synd men nästa år skulle det kanske bli utomlands? :-) skulle ju inte vara dåligt?
P.S (jag är otroligt otroligt mogen om någon undrar (inte meningen att någon ska förstå) )

idag har jag äntligen sovit ut efter alla sena hotell nätter m.m känns otroligt sköönt, en hel dag i sängen.
Love it
:-)
imorgon blir det stan och fika med super bruden Johanna sen hem med snyggingen Lisa

So byebye for now

Här kommer bilder från min första co -kard tur ( mer kommer senare) och min underbara babe maria



var såå grymt kul !

1 kommentar:

  1. hahah snygga bilder, på oss älskling, hahaha fattar det där, med otroligt mogen ;) <3

    SvaraRadera