måndag 2 augusti 2010

duktig camilla

titta jag är här igen :-) så hur var min dag idag?

Joo
, väldigt mysig! (förutom cp drömmen jag hade inatt..jag är nog psykologisk störd i hemlighet ) hm ja, blev stan in men mor min för att egentligen träffa min brud emelie men så vart i fallet :-( (kom en stor bajs häst ivägen) men jag älskar emelie ändå.
Sprang istället runt med mamma tills jag sprang in med Lisa snygging ålund :-) blev en lunch inne på 21:an och letande efter present till viktor som blir stor snart!
dagen får avsluta med inslagning av alla tre sakerna och sex and the city
imorgon väntar kolmården.
So byebye for now

Här ser ni snygg paketet som vart bäst, duktig jag är !

Är lite arg att det är fult i högra hörnet...
åå alla tre och mamma/pappas svarta :-)

tamtamtam trumor....MINA NYA SKOR, underbara kängor från din sko



och ja..mina fyra andra små älsklingar som är väldigt behövliga
och här har vi min viktor som är allt rför cool i sin red bull keps
Dagens kläder

dagens gröna skor

dagens sista bild, god natt på dig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar