tisdag 3 augusti 2010

kolmården och en kall tjej

Stor och lång dag idag, klockan ringde kvar i sju och det var bara att dra sig upp och käka frukost och försöka fixa till sig lite..klockan åtta var vi i väg hem mot lena och elin :-)
runt klockan 10 var vi vid kolmården och vädret var inte det bästa men blev en mycket mysig dag men massa lek och djur (tyvärr allt för många bin!!! ). Massa bilder vart tagna (runt 150 om jag ska vara noga) och här är några av dom (-:

So byebye for now
hm, som du ser är detta ingången

jag fick med mig stackars viktor upp i den stora linbanan, (han var rädd)


vi alla fyra fick åå så snygga armband



Elin, min gullunge

Vi var verkligen på hela stället..

Dagens kläder , för kalla :-(


Du ser rätt, barna var helt galan i Bamses land


En väldigt lycklig pojke

om ingen kan ta bilden åt en ja då blir det väldigt nära.


Underbara lunchen som du ser blev pannkakor , hjärta


Klockan fyra var det dags för delfinerna


Får inte glömma de arga sjö grejerna

GODIS PAUS
Hälsade på några släktingar också när jag ändå var i närheten (skriver dåliga skämt när jag är trött..förlåt mig)

men jag svär att dom spelade poker..




Elefanten, timon och kärleks paret avslutade dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar