fredag 13 augusti 2010

tåg

hejsan tittare :-) nu lämnar jag semestern i Halmstad med älsklingen och nu drar det i väg till örebro för att träffa saknade maria med flera :-D spökvändring och en helg med kul väntar mig nu!
Nu är klockan 09.29 och vi har suttit på tåget sedan klockan 7 och vi börjar äntligen närma oss målet som nu är katrineholm :-) där skulle vi byta tåg till eskilstuna men planen vart ändrad och pappa ( min otroligt snälla pappa) hämtar och för att spara in några timmar!

Jag måste säga att dagarna vid havet och allt har varit underbara kommer sakna det massor..får hoppas det blir en till gång och om inte flera ?
och ett stort tack till viktors föräldrar för att jag fick följa med och allt anat
:-)

Nu ska jag och pojken min äta upp våra mackor och kanske sova en stund har ju mer än en timmes tåg åkande kvar


So byebye for now
just nu ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar