lördag 21 augusti 2010

dagarna är räknade

guuud hatar att skriva inlägg utan att ha biler..får typ ångest :-( men har faktiskt bilder sen fredags som kommer imorgon jag lovar!
btw filmen "vampyrer suger " söög verkligen..asså den var kul ibland och jag hade nog skrattat mer om inte jobbiga emos hade varit där. suck inte värt 100 kr. Men vart lite andra saker in handlade som kommer på bild imorgon också (a) promise, dom sakerna var väldigt nice!

Men nu till en helt anan sak..SMÄRTA, hm hade mina nya kängor i fredags och ja utan strumpor (trög som jag är..) och fick ett så stort skavsår. Hela min hud var bortskavd när jag kollade sist..blä! åå här kan jag lägg in en bild yeey världens balans är tillbaka

Ser du!!! är fan två femmor stort! P.S kliar så jag håller på att dö

Anyway idag målade jag och viktor klart carborten, stolt..om du har tur kommer du se bilder i framtiden. massa anat har hänt i dag också men orkar inte riktigt just nu!

so byebye for now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar